Klacht: klacht patient informatie

op 07 augustus 2012 over GGZ Noord-Holland-Noord in de categorie Zorginstellingen

hallo ,

mijn klacht dient als volgt : ik lig in een scheiding met mijn vrouw (haar keuze ) maar ben daar zodanig van in de war dat ik acute hulp van het ggz nodig had , nu is dus geblkken dat mijn ex vrouw gebeld heeft met ggz noorderduine den helder en informatie gekeregen heeft over mijn dosier , hier maakt ze dus gebruik van om mij (sorry) nog verder de put in te helpen met woorden naar mij van neem nog maar wat extra medicijnen vanacht enz mijn vertrouwen is hierin behoorlijk geschaad

ik zou hier graag een terecht wijzing willen hebben naar de persoon die deze informatie verstrekt volgen mij is dit tegen alle regels in en voel me dus niet meer veilig wat betreft mijn behandeling ik ben daar open en eerlijk maar weet niet of ik dit zo wil laten doorgaan en een persoonlijke uitleg gesprek zou ik op zijn plaats vinden

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GGZ Noord-Holland-Noord in behandeling genomen

Bericht van GGZ Noord-Holland-Noord

7 jaren geleden - Goedemiddag meneer/mevrouw,Dank voor uw reactie. Het spijt ons dat u ontevreden bent. Wij zullen uw reactie gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren. Om na te gaan wat er in uw situatie precies gebeurd, stellen wij het op prijs als u contact opneemt met de manager van ons centrum of met de klachtencommissie. De klachtencommissie is bereikbaar via telefoonnummer 072 531 23 40.Meer informatie over klachten kunt u vinden op onze website: http://www.ggz-nhn.nl/nl/Clienten/Klachten-en-complimenten.html

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGZ Noord-Holland-Noord een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 1793ae65