Klacht: diagnose add/adhd weigert GGZ

op 06 maart 2013 over GGZ Noord-Holland-Noord in de categorie Zorginstellingen

ik word door dokter doorverwezen naar GGZ N-H-N maar ben er twee keer voor de kat zijn … heen gegaan, eerste keer had ik volgens hun geen afspraak terwijl ik brief in mijn hand had en tweede keer word ik daar persoonlijk niet verder geholpen, tevens tig telefoontjes gepleegd en ggz stuurt mij naar reclassering waar ik in het verleden onder toezicht stond. Stelletje kneuzen zijn het daaro, vraag ik eens een keer hulp behandelen ze me zo.Laatst voor DE TIENDE KEER huisarts gesproken en die slappe zak zei dat het niks word met ggz, als ie nou zijn vak verstaat gaat ie er achteraan net zo lang tot het lukt(zou ik tenminste doen)en raar vinden dat de kosten zo omhoog gaan in de zorg, tig keer een verwijzing halen/krijgen voor het zelfde.

nou eens serieus genomen worden, heb een schijthekel aan hulp en probeer het zelf wel te fixen of blijf er mee door lopen zodat baas mij naar huis stuurt. Ben er letterlijk al jaren mee bezig om het in mijn koppie eens wat meer op orde te krijgen dmv medicatie die ik zou horen te krijgen maar ik ben niet belangrijk genoeg ofzo. ik wil getest worden voor add/adhd

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGZ Noord-Holland-Noord over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GGZ Noord-Holland-Noord in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGZ Noord-Holland-Noord een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door eneivo