Klacht: 340 euro kosten

op 06 november 2019 over GGZ Noord-Holland-Noord in de categorie Zorginstellingen

Ik had 12 augustus crissis en had het ggz crissisdienst nodig, loop.al jaren bij het ggz ivm nirt meer willen leven en verschillende trauma’s en dwangneurose. Nog nooit kreeg ik een rekening, heb ze meerdere keren nodig gehad de crisisdienst en nu opeens een rekening van 340 euro, dus als je in een geestelijke crissistoestand verkeerd krijg je daarna een factuur van 340 euro, ik zal een doorverwijzing krijgen naar centrum45 omdat ik complexetrauma’s heb waar ggz niet voldoende middelen voor heeft om ze te behandelen maar de wachttijd is 10 tot 16 weken en in die tussentijd zal ik daar blijven komen, nou vergeet het maar en dan telkens een rekening krijgen, mensen in nood krijgen dus een rekening van 340 euro, bespottelijk echt geen woorden voor en voor mij nu dus geen GGZ meer!

Tevreden ben ik als er geen torenhoge rekeningen in rekening worden gebracht als de mens in nood is, op deze manier bel ik geen crisisdienst meer op!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGZ Noord-Holland-Noord over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Mixje 75