Klacht: ggn

op 05 juli 2012 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ggn deurwaarders heeft zonder medewerking tot een batalingsregeling en zonder mij in kennis te stellen zomaar al mijn vakantiegeld in beslag genomen. Ik heb geprobeerd duidelijk te maken dat ik wat geld nodig had om mijn auto te laten keuren. Ik gaf aan dat het erg onbeschoft is zomaar zonder medeweten beslag te leggen op mijn vakantiegeld. nu ik mijn auto niet heb kunnen repareren kon ik niet naar mijn werk. Nu ben ik mijn werk kwijt. Ook was mijn schuld 3400 euro, na aflossing van 2000euro, staat mijn schuld op 3000 euro. Hoe kan dit? Doorlopende rente is mij verteld. Dus van de 2000 euro heb ik 400 euro kunnen aflossen. 1600 is dus rente.
Een betalingsregeling was niet mogelijk dus hebben ze zomaar beslag gelegd.

Deel van vakantiegeld rerug. Mijn baan terug en zoniet wil ik dat ik niet verwijbaar werkloos ben geworden.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 09 juli 2012 om 16:11 geantwoord

Verwezen naar de GGN site (https://www.ggn.nl/particulier/Uw-Situatie/U-heeft-een-klacht) om de klacht doelgericht af te kunnen handelen.

Alle klachten die gemeld zijn door geldplukboomslaaf