Klacht: Verkeerde debiteur

Carla1979 op 16 april 2024 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Dossier stond op naam van mijn ex-man en is zonder verdere toelichting naar mij over gezet. Er is zelfs een rechtspraak geweest waarvan ik niet op de hoogte was. Ik heb nooit een dagvaarding gekregen maar was dus heel verrast toen de deurwaarder aan onze deur stond met de uitspraak.

Uiteindelijk heb ik vandaag betaald maar ik vroeg me af of ik hier Iers mee kan.
Het lijkt me dat de gang van zaken krom is geweest.

Uiteraard heb ik veel.contact geprobeert de leggen met GGN maar reactie liet vaak weken op zich wachten ondanks reminders.

Als u meer wilt weten of denkt dst deze zaak zin heeft verneem ik graag.

Kwijtschelding van de extra kosten

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

GGN Mastering Credit

Heeft op 21 mei 2024 om 08:57 geantwoord

Geachte mevrouw Leuvekamp,

Wij hebben uw klacht enige tijd geleden behandeld. Voor een inhoudelijke reactie op uw klacht verwijzen wij u naar onze e-mail die wij naar u verzonden hebben op 17 april 2024.

In verband met de Algemene Verordening Persoonsgegevens (AVG) plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Carla1979