Klacht: Onterechte vonnis

Catherine Lutcia Wong Kon Loi op 23 augustus 2023 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ik had een betalingsachterstand die ik meteen heb overgemaakt zodra ik erachter kwam. Echter, ondanks mijn snelle betaling, hebben ze mij onterecht een brief gestuurd waarin staat dat ik als wanbetaler word beschouwd en dat ik naar de rechtbank moet gaan om een vonnis te betalen. Dit lijkt erg onredelijk, aangezien ik de achterstallige betaling al had voldaan voordat ik de brief ontving. Ik heb zelfs contact met hen opgenomen en alle details uitgelegd, maar ze hebben mijn bezwaar afgewezen. Nu willen ze nog steeds dat ik het vonnisbedrag betaal, en tot overmaat van ramp hebben ze mijn zorgtoeslag ingetrokken, iets wat ik echt onrechtvaardig vind.

Ik dring erop aan dat ze hun vonnis intrekken en mijn zorgtoeslag teruggeven. Zonder mijn zorgtoeslag kan ik mijn zorgverzekering niet betalen, en dit brengt mij in een moeilijke financiële positie. Het zou echt helpen als ze deze situatie rechtzetten, zodat ik mijn zorgkosten kan blijven dekken.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 23 augustus 2023 om 10:04 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Deze klacht is tweemaal ingediend. De klacht, bekend onder referentienummer 1126375, hebben wij in behandeling genomen. Deze klacht zullen wij, om die reden, afsluiten.

GGN

Alle klachten die gemeld zijn door Catherine Lutcia Wong Kon Loi