Klacht: niks opgelost

op 14 februari 2020 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de site staat status opgelost, nou dat is het duidelijk niet. Eerste instantie geen mail ontvangen zoals jullie zeiden, na gesprek mail ontvangen en jullie beweren dat er nog een fiks bedrag open staat, terwijl abn amro zegt dat het afgelost is. Jullie hebben niks van abn amro vernomen zeggen jullie, dat doen zij dus ook niet. Er is 6 maanden betaald die niet naar abn amro is gegaan hoe verklaren jullie dat? Daar kunnen jullie telefonisch geen antwoord op geven behalve van er staat nog x bedrag open, Deze klacht gaat nu op een andere naam want reageren erop kan niet maar vorige klacht was van silviandy

Gewenste Oplossing:

Als jullie mij mijn 6 maanden teveel betaald geld terug storten en het dossier sluiten, want het is afgelost!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 17 februari 2020 om 08:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer of mevrouw,

Wij hebben u inmiddels telefonisch gesproken. Wij hebben de e-mail opnieuw naar u verzonden en er is ook een brief per post naar u toegestuurd. Voor een inhoudelijke reactie op uw klacht verwijzen wij u naar deze e-mailbrief.

In verband met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

GGN

Alle klachten die gemeld zijn door Silviandy2