Klacht: Al heel lang bedonderd

op 13 september 2019 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Wij worden al jaren bedonderd door GGN, Willen nu inzicht in dosssiers alle betalingen. Inloggen lukt niet

Als wij kunnen in loggen en kunnen zien wat de betaalhistorie is

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 16 september 2019 om 11:21 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben uw klacht behandeld en u zojuist een e-mail toegestuurd met de specificatie van de openstaande vordering. Ook ontvangt u een e-mail van ons met de registratiecode voor Mijn Incasso. Met deze registratiecode kunt u een account aanmaken en een gebruikersnaamwachtwoord kiezen.

Mocht u nog vragen hebben over uw dossiers of over het inloggen op Mijn Incasso, dan kunt u uw vragen direct aan ons stellen via het contactformulier: https:contact.ggn.nl.

GGN

Heeft op 17 september 2019 om 15:44 geantwoord

Er klopt helemaal niets van ik wil een overzicht van wat er allemaal al betaald is.

Bericht van GGN Mastering Credit

1 dag geleden - Geachte heer, mevrouw,Wij hebben u een specificatie gestuurd van de openstaande vordering. Op deze specificatie kunt u terugvinden wat er per dossier is voldaan.Via Mijn Incasso heeft u de specificatie in meer detail. Via uw account kan u de betalingen terugvinden.Mocht u nog vragen hebben over uw dossiers of over het inloggen op Mijn Incasso, dan kunt u uw vragen direct aan ons stellen via het contactformulier: Https:contact.ggn.nl.Met vriendelijke groet, GGN

Alle klachten die gemeld zijn door jolandawaal