Klacht: gft container appartementen complex

op 27 mei 2017 over ROVA in de categorie Schoonmaakbedrijven

container gaat niet open na inloggen

als er op de pas staat dat indien je bellen wil , je het nummer van de container nodig hebt.
Heb al moeite genoeg mijn afval daar heen te moeten brengen .
Jumbo- garage - Wetering schans

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ROVA

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ROVA in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ROVA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ROVA

Heeft op 27 mei 2017 om 13:38 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Vermeulen,

Bedankt voor het melden. Deze is als storing gemeld, er zal een chauffeur zo spoedig mogelijk langs gaan om te kijken wat hier aan de hand is. Mogelijk zit er afval in verklemd waardoor de klep niet opengaat. U kunt overigens met dezelfde pas terecht bij de ondergrondse container voor restafval aan de Ziel (containernummer 36512).

Met vriendelijke groet, ROVA Klantcontactcentrum

Reactie van de melder van de klacht mevr.vermeulen

4 jaren geleden - Sorry, zie net dat het op de achterkant van de pas staat. Neemt niet weg dat ik mijn handen vol heb om mijn afval correct te dumpen dus geen telefoon c.q. notitieblok + pen bij me heb.

Heeft op 27 mei 2017 om 13:40 geantwoord

Heb ik geprobeerd krijg als respons. U hebt geen toegang

Bericht van ROVA

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Vermeulen, Ik ontvang graag van u uw pasnummer, het 6-cijferige nummer dat op het pasje staat vermeld. Er zit verder geen scheur/barst of gat in de pas? Ik zie bij uw adres dat het pasje wel gekoppeld is aan die container. Mocht de pas beschadigd zijn dan kan het zijn dat u daarom geen toegang heeft tot die container. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, ROVA Klantcontactcentrum

Alle klachten die gemeld zijn door mevr.vermeulen