Klacht: Gezonheidsverklaring

Kick Ellen op 27 december 2019 over CBR in de categorie Overheid

Mijn zoon is op zijn 18e verjaardag begonnen met rijlessen bij rijschool 1. Hij heeft een lichte vorm van Tourette en nu moet daar een gezondheidsverklaring voor worden overhandigd aan het CBR. Kosten voor 12 minuten binnen bij psychiater in Amsterdam € 200,00. Inmiddels is de eerste rijschool gestopt vanwege allerlei regels waar ze aan moeten voldoen, dus rijschhol nr. 2. Opnieuw rijlessen extra extra extra want je wilt je rijvaardigheid niet kwijt. Kick had al in juli kunnen afrijden, maar wacht nu nog steeds op psych en CBR. Als ik cbr bel verschuilen ze zich achter privacy regels, achterstanden, de psychiater stuurt intussen het rapport niet door, terwijl Kick dit zelf wel heeft ontvangen na zijn bezoek daar op18112019. Nu weer 5 x contact gezocht met CBR , ik loop zwaar ziedend van woede en frustratie in het rond en mijn zoon zit te huilen aan tafel. Ik moet de psych maar weer contacten luidt het advies en ik kan oas maandag weer bellen met het CBR want het medische team is vandaag afwezig die zou kunnen akkoord gaan met het rapport dat Kick zelf heeft ontvangen van de psych. 21 januari 2020 wordt Kick 19 jaar, hij heeft nog steeds geen rijbewijs en de rijschool heeft alles maar on held gezet.

Ik wil dat het CBR ervoor zorgt dat mijn kind voordat het jaar 2019 om is bericht krijgt dat hij normaal zijn rijbewijs kan halen.

Hoe zou het zijn om van huilend aan de tafel te proosten met oud en nieuw dat het eindelijk gelukt is om alleen maar toestemming te krijgen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kick Ellen