Klacht: Gezondsheidsverklaring

op 17 februari 2018 over CBR in de categorie Overheid

Mijn zoon van 17 is met z’n 6 jaar getest en daar kwam PDD-NOS uit
Hij is een aantal jaren geleden van speciaal onderwijs naar regulier onderwijs gegaan ( havo) en hij doet dit super goed, hij gebruikt geen medicatie ( ook nooit gebruikt) en hij heeft een vaste aanstelling bij de Action
Nu moet hij een onderzoek doen van 188.85, en ik zie daar de logica niet van in.
Het CBR blijft het op de wet gooien maar ik vind het zonde van mijn geld en zonde van de tijd van de psychiater die overigens in ADHD gespecialiseerd is..wat in mijn ogen ook heel vreemd is.
Ook wil ik hieraan toevoegen dat iedere ASS over 1 kam gescheerd word ..licht of zware gevallen daar word niet naar gekeken en dat vind ik onterecht.
Ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden.

Als Nick dat onderzoek niet hoeft te doen maar dat er gekeken word naar de zwaarte van de diagnose ..en of degene medicatie slikt of niet..dat zou in een gezondsheidsverklaring moeten staan of gevraagd worden.a

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Imala66