Klacht: Gezondheidsverklaring

op 12 september 2018 over CBR in de categorie Overheid

Na het invullen van mijn gezondheidsverklaring moest ik paar weken wachten voordat ik wat hoorde. Moest ik omdat ik een bril al draag nog een oogtest doen wat 70 euro kostte en de arts zelf nog zei dat het niet nodig was.
Ik moest ook nog eens naar Amsterdam toe om een gesprek te hebben met een arts voor een kwartier was ik 356 euro kwijt. De arts heeft me goedgekeurd dat ik mijn autorij examen kan afleggen, krijg ik na anderhalve maand te horen dat ik een rijtest moet gaan doen. Er staat op het CBR dat als je gezondheidsverklaring goedgekeurd is door een arts van het CBR dat je dan geen rijtest hoefd te doen. Voel me erg opgelicht aangezien ik ook extra lessen moest gaan betalen en de extra kosten van al dat gezeur.
In de tussentijd heb ik wel mooi mijn tussentijdsetoets behaald, waarbij die meneer van het CBR zei dat alles netjes ging.

Moeten ze niet gaan zeggen bij het gesprek dat ik mijn examen mag gaan doen.

Ik ben pas tevreden als ze eens goed gaan nadenken over hun besluiten en geen dingen gaan beloven. En als de rijtest word opgezegd.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Deveneyv