Klacht: gezondheidsverklaring

op 04 juni 2018 over CBR in de categorie Overheid

4 weken geleden mijn gezondheidsverklaring te hebben ingediend, kreeg ik naar 2 weken van mijn rijschool een telefoontje dat ze mijn examen niet konden inplannen? ik heb direct CBR gebelt en het uitgelegt bleek er een systeem fout te zijn die de tekst waarvoor de gezondheidsverklaring is stond op ( tijdelijke beoordeling ) maar ik weet 100% zeker dat ik heb ingediend voor mijn examen voor de motor. toen hebben ze het verandert kreeg ik te horen dat het 4 weken kon gaan duren dat hij goed gekeurd wordt… ik aangegeven dat ik 12-6 mijn examen heb en of ze er een urgent van konden maken omdat het hun (fout) is maar nee dat konden ze niet… vrijdag 1 juni kreeg ik een brief van CBR dat door de drukte het kon oplopen tot Max 8 weken wachttijd.
Overal heb ik nee in geklikt want ik ben niet medisch, waarom zou het zo moeilijk moeten zijn om het goed gekeurd te laten worden. daarbij heb ik al 5 jaar mijn auto rijbewijs met nooit een ongeluk gehad te hebben.

als mijn verklaring optijd wordt goedgekeurd! waar ik bang voor ben

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marc95