Klacht: Gezindheid verklaring

op 13 maart 2020 over CBR in de categorie Overheid

Mijn vader hij denk ik kan niet ik vas 1 manden word 18 jaar eerste 2 vragen plaats van nee ja ingevuld daarna heb ik cbr gebeld cbr zeg moet 21 week wachten van ons bericht ZD CODES en.moet jij.naar specilact dokter daar nog goed gekeurd bericht aan.ons stueren ik.heb werk geregeld door deze fout mijn werk kwijt ik.heb verteld cbr ik.ben %100 present goed dat heb ik fout gedaan huisarts ook bericht gehaald gestuurd maar cbr Nieks gehoord hoe kan dat nou dat kan toch niet vandaag nog een keer gebeld cbr zeg 21 week wachten ZD CODES En voor keuring papier drama hele week huilen mij

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cevizci