Klacht: Gewoon de zaak niet bepaald netjes behandelen.

op 05 juli 2017 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 01 maart 2017 een brief ontvangen van KPN met de volgende inhoud:
‘”SNELLER INTERNET voor u als klant van KPN”. volgens de bief is onze buurt klaar voor de toekomst. U hebt alleen een nieuw modem nodig.
Zo vraagt u het gratis nieuwe modem aan voor 25 MAART 2017. Mijn persoonlijke code was KPN e80e674. Na de aanvraag heeft u uw nieuwe modem BINNEN 4 WEKEN in huis.

Dit is geen 4 weken maar al 4 MAANDEN en nog steeds geen modem.

Gewenste Oplossing:

Als je iets beloofd moet je het ook nakomen, anders lopen de klanten teleurgesteld weg naar de concurrent.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.M.F.Muilenburg