Klacht: Gewonnen veiling

op 04 juli 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb op donderdag laat op de dag een veiling gewonnen en ik moet een dag later inchecken bij 1 van de vakantieparken dit was niet haalbaar. Ik moest de vrijdag boeken en meteen vertrekken.

Wanneer mij het luttelige bedrag van 29 euro word kwijtgescholden

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 04 juli 2016 om 20:11 geantwoord

Beste mevrouw Homma,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat u geen boeking heeft kunnen maken. Dit heeft te maken met het feit dat betaling is uitgebleven. Na meerdere betalingsherinneringen is deze veiling uiteindelijk doorgezet naar het incassobureau Intrum Justitia. We vinden het tevens opmerkelijk en jammer dat u in de tussentijd nooit contact met ons gezocht heeft.

Wij kunnen concluderen dat alles via onze reguliere procedure is uitgevoerd. Uw verzoek tot kwijtschelding zal daarom niet worden gehonoreerd.

Wim-Webcare VV

Heeft op 04 juli 2016 om 23:21 geantwoord

Ik heb contact gezocht met jullie en jullie hebben het doorgezet naar intrum intrum heeft mij gemailed dat ik contact met jullie moest zoeken voor een gepaste oplossing ik heb de veiling niet betaald omdat er tussen tijdstip winnen en moeten boeken niet eens een dag zat jullie geboden oplossing is brief van intrum.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

10 maanden geleden - Beste heer / mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend dat uw betaling bij het incassobureau terecht is gekomen. Ik zie dat de veiling op 12 mei jl. is gewonnen en dat u niet binnen de 5 dagen na het winnen van de veiling een betaaloptie heeft gekozen. Wij hebben u na het winnen van de veiling 4 e-mails verstuurd, waarin wordt vermeld dat de veiling tijdig voldaan dient te worden. Mocht de betaling uitblijven, dan wordt op de zesde dag na het winnen van de veiling het bedrag van uw rekeningnummer geïncasseerd, echter is de automatische incasso mislukt en heeft u direct erna een laatste betalingsherinnering per email ontvangen. Ook zien wij dat u na het winnen van de veiling meerdere malen bent ingelogd op uw VakantieVeilingen profiel, waarin u kon zien dat de betaling open stond en de mogelijkheid had om de betaling te voldoen. Helaas is uw verzoek tot kwijtschelding afgewezen. Met vriendelijke groet, DIana - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Jessica h