Klacht: Gewonnen kavel nooit aangeboden voor verzending

op 03 april 2020 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Al meerdere malen bood ik op een kavel waarvan dagen na elkaar meerdere stuks werden geveild en op 2503 win ik eindelijk het artikel, een iBella Living spoelkraan zwart. Na betaling ontvang ik een mail van Wuunder dat mijn aankoop voor verzending bij GLS werd ingeboekt. Maar helaas blijft het enkel bij het inboeken, mijn product lijkt maar niet te vertrekken voor verzending.
Een week later informeer ik even via chat, maar men kan geen informatie vinden; men zal het uitzoeken en mij via e-mail iets laten weten. Ik hoor echter niets meer en informeer enkele dagen later nogmaals, maar men kan helaas geen informatie achterhalen over de verzending van mijn kavel, de terugbetaling wordt in gang gezet. Gezien er meerdere stuks werden aangeboden, vraag ik om toch het product toe te sturen. Maar de terugbetaling kan niet meer ongedaan gemaakt worden. Ik moet maar opnieuw meebieden op het product, aldus een medewerker.
Dat vind ik maar een zéér mager excuus en vooral ook een zéér klantonvriendelijke oplossing: ik moet nu maar hopen dat ik het product opnieuw kan winnen aan dezelfde prijs? Nadien blijkt echter ook dat de terugbetaling pas werd uitgevoerd 2 uur na mijn vraag om niet terug te betalen.

Ik ben tevreden wanneer mijn betaalde aankoop geleverd wordt.

Het product werd nooit voor verzending aangeboden aan de koerierdienst. Het lijkt mij dan ook dat het product zich nog steeds op het adres van de verzender bevindt. Tenzij men niet voorradige producten veilt? Maar dat zou dan fraude zijn.
Misschien kan men op minder drukke momenten toch eens rondkijken en indien het product gevonden wordt, het alsnog toezenden? Waarna ik natuurlijk alsnog het bedrag zal terugstorten.
Het niet snel vinden van informatie en dan meteen terugbetalen vind ik wel zeer kort door de bocht. En onder klantenservice versta ik ook dat er bij problemen wel iets meer moeite gedaan wordt.

Tenslotte meldt hun website toch dat Bij BVA Auctions klanttevredenheid hoog in het vaandel staat.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BVA Veilingen over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mooz13