Klacht: Gewonnen item leveren ze niet wanneer je het voor wen goedkopen bedrag koopt

op 16 juni 2016 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Ik heb een item gewonnen doordat weinig mensen mee boden. En heb het voor veel minder dan de helft van de winkelprijs. En heb netjes betaald en alles geregeld. Krijg ik een mail met daarin enkel dat ik hem niet toegerekend krijg. De echte reden word niet vermeld. Maar heb ik eerder gehad en boden ze mij toen wen product die ik gewoon voor het zelfde betaalde bedrag in de winkel kon halen.

Ze willen geld binnen halen en als je het goedkoop wint dan hebben ze altijd wel iets om mensen het product niet te overhandigen. En nu krijg ik mijn geld terug. Maar uit ervaring duurt dit heel lang en moet je er zelf elke keer achterna.

Ik ben tevreden als ze eerlijk zeggen dit product is te leveren of niet. Duidelijke afspraken met hun klant. Of de item er is. En niet zomaar aanbieden! En nu wil ik het liefst de item. Je verheugd je er wel op.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van BVA Veilingen

8 maanden geleden - Geachte mevrouw, Onze excuses voor het ongemak. U heeft inmiddels uw aankoopbedrag teruggekregen en wij hopen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Met vriendelijke groet, BVA Auctions Yashmin

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 15 juli 2016 om 09:54 geantwoord