Klacht: Gewonnen fiets

op 25 juli 2017 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in mei een fiets gewonnen. 23 juni de brief ontvangen gefeliciteerd met uw postcode loterijfiets. Hiermee kon ik ook mijn fiets bestellen met persoonlijke code. Daarop kwam de mail dat ik binnen 5dagen een bevestigingsbrief met hier in uw ordernummer zou ontvangen. We zijn nu 3 weken verder en heb nog niets ontvangen. Ook heb ik al 2 keer gebeld naar tel nr 088 62300. Maar nog steeds niets ontvangen. We weten niet meer wat te doen we krijgen de fiets niet mee van de fietsenwinkel, help ons

Gewenste Oplossing:

Toezending van de bevestigingsbrief met ordernummer van de gewonnen fiets

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cees Nuijten