Klacht: gewicht en kwaliteit

op 20 juli 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Uiteraard gebruiken wij geen schuttingtaal of scheldwoorden. Het is al pijnlijk dat u dit moet vragen.
Wij kopen bij uw filiaal in De Schoof, Hendrik-Ido-Ambacht sinds kort met graagte de maaltijdsalades, vooral die van Gerookte Kip zijn bij mijn vrouw en mij favoriet.
Ik heb sinds vandaag (maar wat punt 1 betreft al langer) de navolgende klachten:
1. We constateerden vandaag en de keren daarvoor dat het gerookt zijn van de gerookte kip fiks verschild, maar meestal – speciaal ook vandaag – is er van de rokerij weinig tot niets te merken.
2. Wat wij storender vinden: het gewicht per maaltijd verschilt nogal. Volgens de wikkel behoort er 400 gram in een bakje te zitten. Vandaag hadden we een bakje met 365 gram en één van 390 gram, bruto, dus inclusief het plastic bakje . Beide bakjes waren dus onder het gewicht en dat geeft een onprettig gevoel.

Ik ben tevreden als u er voor zorgt dat wij in het vervolg het gewicht kopen dat volgens de wikkel in het bakje zit. Niet, dat wij alles secuur op de weger nagaan, maar vandaag scheelde het zoveel dat we het thuis op onze brievenweger hebben nagewogen.

Want we zijn vast voornemens om deze maaltijdsalades periodiek te blijven kopen. We vinden ze té lekker om dat na te laten.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Piet van de Breevaart