Klacht: geweigerde betaling

op 04 oktober 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

ik heb een betaling gedaan bij vidaxl van 167.99 euro, maar blijkbaar is het geweigerd, maar het is wel al van mijn rekening,
en wat nu

ik had graag mijn bosmaaier ontvangen van vidaxl binnen 2 dagen , u heeft mijn geld

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 05 oktober 2017 om 08:56 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door van semmertier