Klacht: Geweigerd op vlucht E+ kaart

op 15 juli 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 5 Juli j.l. werd ik geweigerd bij de gate bij vlucht FR2965 omdat ik een E+ kaart heb als ID. Bij elke andere luchtmaatschappij wordt deze kaart altijd aanvaard en heb hier altijd mee gereisd. Je reist ten eerste al heel de weg af om naar Brussels Airport te komen, je bent keurig 2,5 uur van te voren op tijd gekomen, je doet de security scan om dan vervolgens geweigerd te worden met een E+ kaart waar dezelfde gegevens opstaan als op een paspoort. Op de Ryan Air website staat hier niets over terwijl dat wel wordt beweerd! We moesten en zouden naar onze bestemming Ibiza komen en hebben dus een andere vlucht MOETEN boeken bij een andere maatschappij uiteraard waar mijn E+ kaart geen probleem is. Dit was 614 euro voor 2 personen. Alle bewijzen hiervan heb ik nog. Graag zou ik een tegemoetkoming hebben van jullie. Draai het eens om en zet uzelf eens in mijn schoenen dan zou u het ook niet leuk vinden.

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling nieuwe vlucht + oude vlucht en treinreis

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MarliesS