Klacht: Gevraagd om een omboeking en wegens geen reactie alles geannuleerd

Yves Beelen op 07 juli 2020 over vliegtickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om 12 juni gevraagd om onze vliegtickets om te boeken (heenreis zou op 6 juni zijn) … enkel een automatische reply ontvangen … 72 uren voor de vlucht opnieuw gemaand … 48 uur voor de reis de tickets geannuleerd vanwege geen respons op voorgaande mails.

Gewenste Oplossing:

De tickets worden omgeboekt zoals gevraagd en dit ZONDER meer-kost!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vliegtickets.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vliegtickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yves Beelen