Klacht: Gevouwen PS4 stickers/skin niet meer te gebruiken

op 19 augustus 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij MiniInTheBox.com stickers gekocht voor op de PS4. Echter bij levering blijkt dat deze twee keer zijn gevouwen waardoor de sticker is losgelaten en er tevens onherstelbare vouwen in de sticker zitten. Helaas is deze dus niet meer te gebruiken. Ik heb een verzekering afgesloten bij MiniInTheBox.com voor beschadiging van het product.

Bestelnummer: 1607210324720510

Gewenste Oplossing:

Als het wordt vergoed of als ik een nieuwe ongevouwen sticker krijg toegestuurd

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 19 augustus 2016 om 08:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Onze oprechte verontschuldigingen voor het eventuele veroorzaakte ongemak.

Wij zullen onmiddellijk een volledige terugbetaling van EUR 9.79 voor u verzorgen. U hoeft niet te retourneren.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 1-7 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.

Raadpleeg de volgende link voor de verwerkingstijden van terugbetalingen: https://www.lightinthebox.com/download/ec11af0d-ebb0-4a1b-9d53-b919e05b1f49

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt. Wij helpen u graag.

Met vriendelijke groet,
Carla
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door robynjaja
x