Klacht: Gevonden voorwerp doorverkocht.

op 20 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28 April 2016 ben ik mijn tas kwijtgeraakt waarna ik meteen gebeld heb omdat er waardevolle spullen inzaten.
Ik zou een schadenummer krijgen waarmee ik door kon gaan om te betalen maar deze heb ik pas 19 September ontvangen.
Mijn tas (met emotionele waarde) en een koptelefoon ter waarde van 175 euro zijn aan het goede doel gegeven of doorverkocht terwijl men wist dat ik de eigenaar was, en terwijl men de e-mail waar ik zo lang op wachtte veel te laat verstuurd heeft.
In de tussenperiode heb ik 9 keer gebeld en is mij 9 keer een schadenummer beloofd zodat ik zou kunnen betalen en mijn tas terug zou kunnen krijgen.
Vandaag, 20 September 2016, heb ik de NS opnieuw gebeld om te vragen of er nog een mogelijkheid was eventueel geld terug te krijgen.
Een zeer vriendelijke dame aan de telefoon vond het ook heel erg dat dit is gebeurt en wilde heel graag helpen.
Helaas kon er niks aan worden gedaan en moest ik maar gewoon ermee leven.
Het feit dat ik 9 keer gebeld heb en dan te horen krijg dat mijn tas met mijn bezittingen weg is doet mij erg pijn en er is ook niks wat ik er tegen kan doen.
Zelfs terwijl ze wisten dat het mijn eigendom was is de tas gewoon weg.
Niemand weet waar hij is en ik ben de dupe ervan.
Bedankt NS.

Gewenste Oplossing:

Op het moment dat er ten compensatie minimaal 150 euro overgemaakt is zodat ik de helft van het totaal bedrag van de tas met daarin mijn bezittingen erin is overgemaakt, ben ik gedeeltelijk tevreden en laat ik het hierbij.
Het zou mij nog beter doen als ik weet waar de tas is en als ik deze ergens zou kunnen overkopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 10 oktober 2016 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door EmielDeLange