Klacht: Gevonden voorwerp doorverkocht.

op 20 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op 28 April 2016 ben ik mijn tas kwijtgeraakt waarna ik meteen gebeld heb omdat er waardevolle spullen inzaten.
Ik zou een schadenummer krijgen waarmee ik door kon gaan om te betalen maar deze heb ik pas 19 September ontvangen.
Mijn tas (met emotionele waarde) en een koptelefoon ter waarde van 175 euro zijn aan het goede doel gegeven of doorverkocht terwijl men wist dat ik de eigenaar was, en terwijl men de e-mail waar ik zo lang op wachtte veel te laat verstuurd heeft.
In de tussenperiode heb ik 9 keer gebeld en is mij 9 keer een schadenummer beloofd zodat ik zou kunnen betalen en mijn tas terug zou kunnen krijgen.
Vandaag, 20 September 2016, heb ik de NS opnieuw gebeld om te vragen of er nog een mogelijkheid was eventueel geld terug te krijgen.
Een zeer vriendelijke dame aan de telefoon vond het ook heel erg dat dit is gebeurt en wilde heel graag helpen.
Helaas kon er niks aan worden gedaan en moest ik maar gewoon ermee leven.
Het feit dat ik 9 keer gebeld heb en dan te horen krijg dat mijn tas met mijn bezittingen weg is doet mij erg pijn en er is ook niks wat ik er tegen kan doen.
Zelfs terwijl ze wisten dat het mijn eigendom was is de tas gewoon weg.
Niemand weet waar hij is en ik ben de dupe ervan.
Bedankt NS.

Op het moment dat er ten compensatie minimaal 150 euro overgemaakt is zodat ik de helft van het totaal bedrag van de tas met daarin mijn bezittingen erin is overgemaakt, ben ik gedeeltelijk tevreden en laat ik het hierbij.
Het zou mij nog beter doen als ik weet waar de tas is en als ik deze ergens zou kunnen overkopen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 10 oktober 2016 om 12:05 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door EmielDeLange