Klacht: Gevolgen Nieuwe dienstregeling

op 14 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

De nieuwe dienstregeling is werkelijk dramatisch voor bewoners van Tiel!
Bijna 20 minuten wachten op een troosteloos station als geldermalsen om naar Den Bosch te gaan. Om nog maar te zwijgen over een eventuele vervolg studie volgend jaar bij Tilburg universiteit. Alleen maar meer overstappen en overstaptijd! Voer de nieuwe dienstregeling alstublieft niet in of verminder de overstap en wachttijd drastisch. Op deze manier zit ik meer te wachten op de trein dan dat ik daadwerkelijk reis naar Den Bosch of Tilburg.

Pas de dienstregeling aan of voer hem niet door in december. Het wordt alleen maar kouder en met deze dienstregeling wacht ik even lang buiten dan dat ik in de trein zit. Of pas de regeling aan zodat er minder overstappen en wachttijd is.
De huidige dienstregeling is een stuk beter dan de huidige plannen! Hou deze svp en pas dan de wachttijd van 10 naar 5 minuten aan op geldermalsen (van Tiel naar Den Bosch)

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS