Mijn Klacht:
Mijn moeder heeft moeite met rekenen, aangezien wij (haar dochters) werken hebben wij bijna tot geen vrije tijd over, om even naar de supermarkt te gaan.
Dit is al de 3e keer in een maand tijd, dat kassamedewerkers meer van me moeder afnemen dan daadwerkelijk hoort te gaan.
Ik vind dat Albert Heijn, mensen moet aannemen die ook daadwerkelijk kunnen REKENEN!
Gewenste Oplossing:
Mensen aan nemen die echt kunnen rekenen!!!

