Klacht: Geven geen bericht!

op 25 mei 2016 over Preventel in de categorie Telecomwinkels

Na een brief te hebben verstuurd via het internet (op website van Preventel) 3 tot nu bijna 4 weken geleden, heb ik tot op heden nog steeds geen bericht terug gehad over de informatie waarom ik geregistreerd sta bij hun.

Via Tele2 dit proberen te spelen, maar zij kunnen helemaal niets (heb een abbonement bij Tele 2 en sinds dien sta ik op de lijst).

Er is GEEN telefoon nummer waarop ik preventel kan bereiken, tele 2 kan niets, dus ik MOET maar wachten?

Wat een BS, ik ben al 2 maanden bezig om een nieuwe abbonement af te sluiten omdat ik gewoon een goeie smartphone nodig heb voor werk en door dit lukt het niet.

Geef mij gewoon antwoord, dan kunnen we dit oplossen, is toch niet zo moeilijk?

Als preventel mij een mail of bericht via post terug stuurd met de desbetreffende informatie die ik nodig heb om weer een abbonement te kunnen afsluiten. Ik heb nu in totaal 3x een bericht gestuurd (bijna 4 weken geleden en een week geleden 2x)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Preventel

Reactie van de melder van de klacht GvdBosch

1 jaar geleden - ik heb bericht gekregen en heb kunnen vinden dat dit een probleem van 2011 is bij tmobile wat allang is afgehandeld.

Reactie van de melder van de klacht GvdBosch

1 jaar geleden - Ik heb T-Mobile gebeld en zij hadden dit doorgeschakeld naar Gothia, waarmee ik al vanaf Oktober 2015 alles afbetaald heb. Deze hadden een mail gestuurd naar Tmobile dat het afgehandeld was, maar Tmobile wist van niets. Na 2 en een half uur bellen heen en weer van Tmobile en Gothia, heb ik Gothia nog een mail laten sturen met bevestiging dat deze afgehandeld is. Nu is het dus wachten op Tmobile totdat deze mail binnen is, wat nog even kon duren, kreeg ik te horen van een medewerker. Ondertussen heb ik wel een bezwaar gemaakt op Preventel om deze zaak af te handelen aangezien deze al in 2015 afgehandeld had moeten zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Preventel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GvdBosch