Klacht: Gevangen in eigen lichaam

op 15 februari 2018 over Marlboro in de categorie Sigaretten

Hallo, ik heb jaren last van sigaretten marlboro maar ik durf niet te stoppen omdat ik gevaarlijk ben voor mijn eigen , ik zit jaren lang opgesloten en nog steeds heb ik geen oplossing , door te roken krijg ik natte handen en voeten enz en vooral de grote boos doener is die vijver onder mijn oksel waarvan ik droom dat het ooit gaat stoppen. nu die vijver zorgt er niet alleen voor dat ik het altijd koud heb maar ook nergens kom ik op juiste temperatuur tenzij ik een dikke deken over mij gooi en wanneer ik wakker wordt smorgens moet ik douchen en mag ik niet lang buiten blijvdn anders krijgik het koud zelfs in de zomer en dan nog zonder dat ik een sigaret heb opgestoken want dan kan ik direct naar huis , ik heb verschillende pogingen ondergaan om te stoppen maar helaas onmogelijk op mijn ééntje zonder enige steun

Als ik diep slaap

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marlboro

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marlboro nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Samir00000007