Klacht: Gevaarlijke watertafel

op 14 september 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Voor mijn zoontje een aantal maand geleden een watertafel gekocht, vandaag met de hitte voor het eerst uit de doos gehaald en opgezet wat al slecht ging want de poten vallen eruit zodra je de tafel optilt. Ook wanneer er water inzit is de tafel nog zeer onstabiel en daar begint mijn klacht, de kleine man wil aan de tafel staan en leunt er logische wijs op en ja hoor tafel gaat schuin poten vliegen er onderuit en meneertje valt met zijn gezicht op de tafel! Ik wordt hier niet blij van!!!! Gewoon gevaarlijk dit!

Ik zou heel graag de tafel terug brengen en het geld retour krijgen om wat anders veiliger speelgoed voor hem te kopen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 15 september 2016 om 14:35 geantwoord

Beste mevrouw Drost,

Hier worden wij ook helemaal niet blij van. Ik hoop dat uw zoontje zicht niet heeft bezeerd. De watertafel zou gewoon stabiel moeten kunnen staan.

Omdat ik het artikel niet fysiek kan beoordelen adviseer ik u om met uw aankoopbewijs en de watertafel naar een Blokker winkel te gaan. De medewerkers in de winkels zullen uw klacht fysiek beoordelen en verder in behandeling nemen. Een (digitale) rekeningafschrift, aankoopbon of factuur zijn geldig als aankoopbewijs. Indien u deze bewijzen niet heeft, dan kan ik bij een winkelaankoop uw aankoopbon opzoeken. Hiervoor ontvang ik graag middels een e-mail naar inf@blokker.nl om welk artikel het gaat, in welke filiaal de aankoop is gedaan, op welke datum en een schatting van het aankooptijdstip en aankoopbedrag.

Het is aan de winkel om te beoordelen of het losraken van de poten een productiefout is of niet.

U kunt er eventueel voor kiezen om in eerste instantie telefonisch contact op te nemen met de winkel om de situatie te beschrijven. Dan kun u bijvoorbeeld een afspraak maken wanneer het uitkomt om de klacht te laten beoordelen en mogelijk voorkomt u hierbij dat u lang(er) in de winkel moet wachten. Kijk hier voor een overzicht en contactgegevens van alle Blokker winkels: http://www.blokker.nl/nl/blknl/winkels

Saskia
Blokker webcare

Heeft op 18 september 2016 om 16:59 geantwoord

Zeeeeeeer ontevreden. Terug gegaan met bon naar de winkel maar omdat het in juni gekocht is krijg ik een cadeaukaart! Ik wil mijn geld terug het is tenslotte een gegronde klacht waar ik niks aan kan doen dus waarom moet ik dan verplicht Het bedrag weer bij blokker besteden? Ben hier netjes gezegd totaal niet blij mee als of ik er wat aan kan doen, want was bet binnen 30 dagen na aankoop gebeurd dan had ik wel het geld terug kunnen krijgen!!!! Ik hoop van harte dat hier wat mee wordt gedaan want vind dit echt niet kunnen!

Alle klachten die gemeld zijn door Pauline Drost