Klacht: Gevaarlijk rijgedrag

op 11 mei 2016 over GVB in de categorie Openbaar Vervoer

Om 08:20 uur bushalte masthof in Amsterdam noord pakte ik de bus 36 richting buikslotermeerplein. De chauffeur reed heel gevaarlijk. Hij gaf onwijs veel gas hij reed zo’n 60 a 70 km per uur op de weg wat 50 km toegestaan is. En bij iedere halte ging hij keihard remmen. Bij de halte oosterlengte en GJ scheurleerweg mensen in de bus ging door het hard remmen naar voren vliegen. Het was onwijs gevaarlijk. Ik zelf zat in de midden van de bus bij de midden uitgang en toen hij remde vloog ik helemaal naar voren bij de eerste stoelen.
Om 08:24 uur stapte ik uit bij GJ scheurleerweg en hij reed. Hij was niet vriendelijke en heel chagrijnig. Het was een Nederlandse man licht huidskleur en beetje haren met zwart en grijs. Postuur kan ik niet uitleggen want hij zat. De bus nummer dat ik binnen de bus vond naast de chauffeur was 1131. Ik hoop dat jullie aan gevaarlijk rijgedrag wat kunnen doen want dit leek wel meer race bus dan openbaar vervoer

Ahmadi

Ik ben meestal wel tevreden over de buschauffeur en hun service behalve van vanochtend.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fereshta