Klacht: gevaarlijk onverantwoord fitness apparaat buikspieren; risico op hoofd stoten

op 22 maart 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

bij fit for free in roermond staan enkele fitness apparaten voor de buikspieren; je buigt voorover terwijl je met je handen druk zet, en vervolgens ga je weer naar achteren waarbij je tegendruk kan geven op het gewicht. Deze apparaten hebben geen aparte hoofdsteun en ik ben per ongeluk wat te fanatiek achterover geklapt en heb mijn achterhoofd gestoten op de punt van een steunbalk die dus te dicht in het bewegingsveld van het achterhoofd zit. Ik heb bij verschillende andere fitness centra naar dit soort apparaten gekeken en het is nergens mogelijk om uberhaupt je achterhoofd te kunnen stoten bij de achterwaartse beweging. Ik heb hier een chronische nek- en hoofdklacht aan overgehouden en loop al een jaar in de revalidatie. De bedrijfsleider ter plaatse ontkent cq bagataliseerde het probleem toen ik enkele maanden later haar persoonlijk wees op het risico van dit apparaat.

schade vergoeding van letsel

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

Bericht van fit for free

8 maanden geleden - Beste heer van Dooren, wat vervelend om via deze weg van uw nek en hoofdklachten te moeten vernemen. Ongeacht de wellicht (te) fanatieke wijze waarop u de oefening heeft uitgevoerd betreuren wij de de last die u er aan heeft overgehouden ten zeerste. Wij kunnen u echter aan de hand van de door u opgegeven NAW-gegevens niet ons ledensysteem terugvinden. Zou u ons uw geboortedatum en lid- of pasnummer kunnen toesturen zodat wij uw klacht alsnog in behandeling kunnen nemen? Dit kan in een e-mail naar webcare@fitforfree.nl. Alvast bedankt voor de moeite. Met vriendelijke groet, Bas - Fit For Free Webcare.

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 11 mei 2017 om 11:19 geantwoord

We hebben geen reactie ontvangen op ons vorige bericht, Eric. Daarom sturen we dit nogmaals naar je door: Beste heer van Dooren, wat vervelend om via deze weg van uw nek en hoofdklachten te moeten vernemen. Ongeacht de wellicht (te) fanatieke wijze waarop u de oefening heeft uitgevoerd betreuren wij de de last die u er aan heeft overgehouden ten zeerste. Wij kunnen u echter aan de hand van de door u opgegeven NAW-gegevens niet ons ledensysteem terugvinden. Zou u ons uw geboortedatum en lid- of pasnummer kunnen toesturen zodat wij uw klacht alsnog in behandeling kunnen nemen? Dit kan in een e-mail naar webcare@fitforfree.nl. Alvast bedankt voor de moeite. Met vriendelijke groet, Bas - Fit For Free Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door ericvandooren