Klacht: Geurstokjes die niet geuren

op 05 juli 2017 over Rituals in de categorie Verzorgingsprodukten

Inmiddels ruim een maand geleden Hamamgeurstokjes gekocht bij Rituals Breda centrum.
Tot grote spijt blijken deze geurstokjes alleen een waatneembare geur te verspreiden op 2cm afstand. Ook in een kleine ruimte als het toilet of de douche verspreiden deze stokjes geen geur.
De overige hamamproducten bevallen prima.
Bon is uiteraard niet meer aanwezig.

Voor deze klacht hebb ik 4 weken geleden al contact opgenomen via de website met Rituals en 2 weken geleden nog eens. Ondanks de belofte binnen 5 dagen te reageren, last Rituals niets van zich horen.
Lekker belangrijk…. Klantenbinding…..

Vergoeding voor de geurstokjes en excuses voor de nalatigheid van geen contact opnemen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rituals

Reactie van de melder van de klacht Remco van den Heuvel

1 maand geleden - Helaas, ook via klacht.nl geen enkele reactie van Rituals.... Goed bezig...

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rituals nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Remco van den Heuvel

3 dagen geleden - Afgelopen week eindelijk reactie gekregen. Er zou een attentie worden gestuurd. Bij het openen van de attentie zat een brief dat ik een giftcard zou ontvangen.... Echter ontbrak geheel de giftcard.... Erg slordig, ze hadden de verkeerde brief opgestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door Remco van den Heuvel