Klacht: Getuigschrift

op 12 oktober 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Onze dochter werkte als vulploegmedewerkster aan het filiaal Action Caumerboord te Heerlen. De filiaalmanager is aldaar Coen Vreuls.

In de ontslagbrief van onze dochter werd het verzoek gedaan voor een getuigschrift. Nadat de filiaalmanager haar gebeld had over het inleveren van haar kleding werd haar medegedeeld dat zij geen getuigschrift kreeg.

Echter conform het Burgelijk Wetboek Artikel 7.656 is de werkgever verplicht deze te verstrekken.

Wanneer onze dochter een getuigschrift heeft ontvangen.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

4 dagen geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-be/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Loek van der Heijden