Klacht: Gestolen boek alsnog moeten betalen

op 22 juli 2019 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Aan het begin van het schooljaar heeft mijn moeder een verzekering afgesloten voor diefstal, schade etc.
Mijn Engels boek is laatst gestolen maar ik heb het niet direct aangegeven omdat bij de bestelling van de verzekering niet stond dat dat meteen moest dus ik heb nog gewacht tot de inlever dag om met mijn docent nog een eventuele oplossing te vinden maar die kwam er niet van. Mijn moeder heeft daarna dezelfde dag op de inlever dag naar Van Dijk gebeld om aan te geven dat mijn boek gestolen is. Toen kregen wij te horen dat wij te laat zijn met het aangeven van de diefstal en moeten dus alsnog de boete betalen waar ik dus echt niet mee eens ben.
Ik zag ook iemand met precies dezelfde probleem op deze site en zag dat zijn probleem is opgelost door jullie, ik hoop graag hetzelfde.

Dat ik de boete niet hoef te betalen want ik heb die verzekering van 7,95 met een reden betaalt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 23 juli 2019 om 09:49 geantwoord

Beste Quinton,

Wat vervelend dat er een boek is gestolen!

Op het moment dat je de regeling af sluit, staat er duidelijk aangegeven dat de regeling geldig is tot de inleverdag. Wanneer er een boek is gestolen, moet je hier direct aangifte van doen via de politie en de formulieren aan ons overhandigen. Wij zorgen er dan voor dat je kosteloos een vervangend artikel krijgt en weer verder kunt met je school.

Een maand voor het inleveren hebben wij nog een herinneringsmail gestuurd. Hierin hebben wij nogmaals aangegeven dat je de regeling hebt besteld en dat deze geldig is tot de inleverdag.

Helaas is het nu niet meer mogelijk om aanspraak te maken op de regeling.

Voor verdere vragen willen wij je doorverwijzen naar onze klantenservice.

Hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

Annemiek
Team webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ddquinton