Klacht: Gestolen

op 18 juni 2017 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Ik zocht mijn eastpak tas want die was ik kwijt, ik ging naar de medewerkers toe en vroeg om de tas, deze hadden ze niet gevonden. Ik ging weer veder zoeken(bij de bankjes) en vond niks, ik ging nog een keer de medewerkers vragen maar die hadden hem niet. Ik liep naar buiten en zag tot mijn verbazing:dat mijn tas daar lag. Ik rende erheen en ik dacht bij mezelf: hier heb ik net ookal gekeken maar toen lag hij er niet( ongeveer 15 min eerder).. Ik keek in mijn tas maar vond vrij weinig(van de overgebleven)dure spullen, ik misde overduidelijk mijn: JBL CHARGE 3 en 10 euro, veder zat mijn ongevulde portemonnee er wel in net zoals mijn kabels. Ik ben nu super boos op degene die dit heeft aangericht, ik verdenk: EEN VAN DE MEDEWERKERS of EEN WILLEKEURIGE GOZER UIT DAT DORP(Heerenveen). Er moeten toch wel camera beelden van zijn(heerenveen bustation)?

Als dit niet wekt ga ik aangifte doen

Als ik mijn producten terug heb! En de dader een gepaste straf krijgt

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niko.Zeldenthuis