Klacht: gesteld en betaald product nieontvangen

op 12 september 2016 over Appelhoes.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 6 september j.l bestelde ik bij Appelhoes een hoesje voor mijn iphone. Ik kreeg op die dag ook een mailtje dat mijn bestelling verzonden was
Vandaag, maandag 9 september heb ik het nog steeds niet ontvangen. Bij het opbellen naar het bedrijf wordt de telefoon nu al een uur niet opgenomen.

als ik het hoesje alsnog binnen twee dagen krijg toegestuurd of als het aankoopbedrag wordt teruggestort

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Appelhoes.nl

Bericht van Appelhoes.nl

6 maanden geleden - Geachte heer Kohnstamm, Zoals met u ook eerder per email besproken is de bestelling keurig verzonden. Na de melding dat het product er nog niet was aangekomen hebben we contact opgenomen met PostNL en gezorgd voor een nieuwe zending, ditmaal als pakket zending. We gaan er dan ook vanuit dat het probleem is opgelost. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Appelhoes.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Appelhoes.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Appelhoes.nl

Heeft op 14 september 2016 om 13:48 geantwoord

Na de melding hebben wij een nieuwe zending van het hoesje gemaakt na controle van het opgegeven adres. Ditmaal als pakketzending in plaats van een brievenbuszending zodat de zending is te traceren. Deze zending komt naar verwachting wel direct aan waardoor het probleem ook is opgelost.

Onze excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door GAKOHNSTAMM