Klacht: gespreid betalen

op 29 augustus 2016 over CZ in de categorie Verzekering

Ik ben weg volgend jaar bij CZ.

al 100.000x gebeld maar ze doen gewoon wat ze willen tegen elke gemaakte afspraak in.

Onderstaande heb ik vandaag aan hun verstuurd.

ik heb echt al 3 a 4x met jullie contact opgenomen voor “gespreid betalen” van € 246,57 eigen risico.

Vorige maand heb ik al 1x € 49,31 betaald.

Nu krijg ik een brief binnen dat het in 1x wordt afgeschreven!! En dat terwijl ik twee weken geleden nog contact heb gehad met u en ze zouden mij acceptgiro’s opsturen met het juiste betalingskenmerk zodat ik het zelf kon inregelen.
De medewerkster zegt NU dat e.e.a. bij de bank is aangeboden om in 1x te worden afgeschreven en dat maakt dat mijn bloed nu kookt!!!

Ik moet nu nog meer bellen en de bank in de gaten houden. de boel storneren als het eraf is. Opnieuw bellen voor gespreid betalingsaanvraag enz…..

Dit houdt voor jullie in 1 klant weer kwijt te zijn volgend jaar. Zo ga je niet met je klanten om.

Als dit niet netjes vanuit JULLIE wordt opgelost ga ik ook op andere forums een zeer negatieve referentie afgeven.

Dit is geen dreigement maar wat ik werkelijk ga doen dan.

Hopende, nee ik verwacht, zeer spoedig uw oplossing en bericht.

Als CZ het oplost en niet ik allerlei zaken weer zelf moet gaan regelen of in de gaten houden. En compensatie voor gemaakte telefoonkosten

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CZ over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CZ in behandeling genomen

Bericht van CZ

3 maanden geleden - Beste Newlife, Jouw klacht over het eigen risico stuur ik door naar mijn collega's van team klachten en geschillen. Zij nemen binnen een week contact met je op. Met vriendelijke groet, Karlijn medewerker webcare CZ

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CZ een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CZ

Heeft op 11 oktober 2016 om 16:52 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Newlife