Klacht: Geschil met Gsmweb nieuw abbonement

BOOSACHTIG op 19 oktober 2017 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Ik heb een enorm geschil met gsmweb. In augustus contact op genomen mt hun over een nieuw abbonement incl telefoon. Gezegd dat mijn abbo bij Vodafone in januari 2018 afloopt. Geen probleem dan kan het een maand later zeiden zij bij gsmweb. Ondertussen kreeg ik te horen dat ik dan wel 2 abbonementen heb dus dubbele koten en een afkoopsom van het vorige toeatel van Vodafone. Dit wilde ik niet en heb duidelijk gezegd en gemaild dat ik dat niet wil!. Zij zouden het terug zetten. Tot mijn verbazing ontving ik een bericht op 22 swptember dat ik de volgende dag bij tmobile aangesloten zou worden. Zonder simkaart en geen telefoon. Gebeld…dat was vreemd vonden ze. Toch even afwachten..volgende dag geen netwerk van Vodafone want die waa natuurlijk opgezegd door gsmweb. Dus geen bereik. Contact oogenomen bij gsmweb. Sturen een simkaart op van tmobile zodat ik netwerk heb en lan bellen. Zij zouden ondertussen alles uitzoeken!! Wachten!! Krijg ik van tmobile een rekening van €80 abbonementskosten incl kosten voor de Samsung S8 die ik niet ontvangen heb omdat ze bij gsmweb nog de boel aan ht terug draaien zijn. Zeggen ze. Ondertussen meeedere malen gebeld en gemaild met gsm web. Even afwachten..wordt aan gewerkt.
Krijg ik tot mijn volgende verbazing een rekening van Vodafone van €172 ik moet de afkoopsom betalen omdat het abbonement vroegtijdig is beeindigd!!!! Gebeld gemaild naar Vodafone, tmobile en gsmweb. Ze gaven elkaar de schuld en moest zeker bij gsmweb zijn!!! Nu krojg ik te horen dat ze bij Vodafone gaan proberen dat ik mijn nummer daar weer terug krijg maar dat ze eerst die €172 betaald moten krijgen anders doen ze niets bij Vodafone. En zit ik vast aan het contract van Tmobile.
Woest ben ik. Gsmweb heeft meerdere malen toegegeven dat ht hun schuld is maar ik moet €242 betalen voor de afkoopsom en abbonementkosten incl telefoon die ik niet ontvangen heb van Tmobile!!
Zij brengen mij in een financiele situatie die ik niet kan betalen!!!! En ik wil zeker geen 2 abbonementen door hun fout!!
Alle mails heb ik bewaard. Schandalig word ik behandeld!!! Door alle 3 de partijen maar gsmweb als hoofddader!!

Mijn abbo bij Vodafone tot januari afmaken. Kosten van tmobile voor de telefoon die ik ook niet heb ontvangen niet moeten betalen en de afkoopsom bij Vodafone nit betalen!!!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door