Klacht: Geringe sortering brillen in Deventer

op 15 juli 2016 over eyesandmore.nl in de categorie Opticïens en brillen

Mijnheer, mevrouw,
Reeds enige jaren kopen mijn man en ik onze brillen bij eyes and more in Deventer waar we altijd goed en hartelijk geholpen worden door Anne-Pia Versteeg. Het enthousiasme van haar en haar collega’s zorgt ervoor dat we er regelmatig naar binnen lopen echter, de samenstelling van de collectie is zo eentonig dat we er de laatste tijd niet meer kunnen slagen. We zouden graag zien dat er wat meer kleur in de collectie komt. Ook onze vriendin In Deventer heeft dezelfde mening.
Inmiddels heb ik een voorraad van 20 modellen in huis liggen. Deze zou ik graag nog wat uitbreiden. Als u ons als klant wilt houden dan zult u er iets aan moeten doen.
Met vr. Groet,
Hans en Wil Holthuis
Email: hansholthuis90@gmail.com

Als onze klacht opgelost is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar eyesandmore.nl over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eyesandmore.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat eyesandmore.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eyesandmore.nl

Heeft op 24 oktober 2016 om 14:22 geantwoord

Goeden dag,

Hartelijk dank voor uw email. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u uw ervaringen met ons wilt delen. Spijtig om te horen dat onze collectie niet voldoet aan uw wensen.
Dit gaan we voor u oplossen door in de toekomst meer kleurrijkere brillen in ons collecties toe te voegen.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u.

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd.

eyes + more
afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Wil holthuis