Klacht: Gereserveerde stoelen dubbel geboekt

op 23 mei 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

vluchtnu.hv 6117 a.dam malaga stoelreservering geboekt,In toestel bleek stoelen dubbel geboekt,Geen zin in herrie dus andere stoelen met minder beenruimte geaccepteerd.Steward betuigde spijt en gaf ons 2 formulieren zodat de extra kosten teruggeboekt konden worden.E en ander op 17-4-2016.Tot op heden niets gehoord.

Als 20 euro teruggestort is op onze rekening

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

1 jaar geleden - Geachte heer van Hunenstijn, Het spijt ons dat u niet tevreden bent over de service van de luchtvaartmaatschappij. Gelet op het feit dat de stoelreservering een service van Transavia is en u de reservering aan hen heeft betaald, dient u de klacht bij hen in te dienen. Wij raden u aan om contact op te nemen met Transavia. Mocht dit niet tot het gewenste resultaat leiden, stuurt u ons dan nog even een bericht onder vermelding van uw reserveringsnummer zodat wij de kwestie kunnen bekijken. Ons emailadres is cs@thomascook.nl Met vriendelijke groet, Team Customer Service Neckermann

Neckermann Reizen

Heeft op 23 mei 2016 om 16:16 geantwoord

Geachte heer van Hunenstijn,

Team Customer Service Neckermann

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door m.uitenhoorn