Klacht: Gereserveerde stoelen dubbel geboekt

op 23 mei 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vluchtnu.hv 6117 a.dam malaga stoelreservering geboekt,In toestel bleek stoelen dubbel geboekt,Geen zin in herrie dus andere stoelen met minder beenruimte geaccepteerd.Steward betuigde spijt en gaf ons 2 formulieren zodat de extra kosten teruggeboekt konden worden.E en ander op 17-4-2016.Tot op heden niets gehoord.

Gewenste Oplossing:

Als 20 euro teruggestort is op onze rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

1 jaar geleden - Geachte heer van Hunenstijn, Het spijt ons dat u niet tevreden bent over de service van de luchtvaartmaatschappij. Gelet op het feit dat de stoelreservering een service van Transavia is en u de reservering aan hen heeft betaald, dient u de klacht bij hen in te dienen. Wij raden u aan om contact op te nemen met Transavia. Mocht dit niet tot het gewenste resultaat leiden, stuurt u ons dan nog even een bericht onder vermelding van uw reserveringsnummer zodat wij de kwestie kunnen bekijken. Ons emailadres is cs@thomascook.nl Met vriendelijke groet, Team Customer Service Neckermann

Neckermann Reizen

Heeft op 23 mei 2016 om 16:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Hunenstijn,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent over de service van de luchtvaartmaatschappij. Gelet op het feit dat de stoelreservering een service van Transavia is en u de reservering aan hen heeft betaald, dient u de klacht bij hen in te dienen. Wij raden u aan om contact op te nemen met Transavia. Mocht dit niet tot het gewenste resultaat leiden, stuurt u ons dan nog even een bericht onder vermelding van uw reserveringsnummer zodat wij de kwestie kunnen bekijken. Ons emailadres is cs@thomascook.nl

Met vriendelijke groet,
Team Customer Service Neckermann

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door m.uitenhoorn