Klacht: Gerepareerde laptop Acer zoek geraakt in magazijn Wehkamp.

op 23 november 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Op 15 oktober werd mijn laptop aangemeld voor reparatie via Wehkamp. De garantie was net een maand vertreken. Ik heb 121 betaald aan reparatie kosten aan Acer. Vervolgens is de laptop teruggestuurd naar mijn aders, zogenaamd. Ik heb de laptop nooit ontvangen. Gebeld met DHL, laptop was bezorg in Zwolle, distributiecentrum Wehkamp. Meerdere malen gebeld. Er was eerst iets mis, toen waren er gegevens kwijt en het laatste wat ik weet is dat de laptop bij Wehkamp als vermist te boek staat. Ik ben zzp’er in de zorg en heb al een maand mijn facturen niet kunnen schrijven. Er zijn schuldeisers. Nu wil Wehkamp dat ik actie onderneem, terwijl ik gedupeerd ben. Ik krijg geen leidinggevende aan de lijn, alleen jonge dames met een lachje, die niet voor me kunnen doen. Ik en zeker mijn gezin lijden hieronder

Ik wil in ieder geval de kosten van reparatie vergoed. 121 euro. Daarnaast wil ik een nieuwe laptop. Wehkamp is in gebreke gebleven. Niet ik.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 27 november 2016 om 20:19 geantwoord

Goedenavond,

Wij vinden het erg vervelend dat de laptop zoek is geraakt toen deze naar je terug werd gestuurd. Wij zijn op de hoogte van deze klacht en de betreffende afdeling heeft je klacht nog in behandeling. Zodra zij meer informatie voor je hebben zullen zij je direct informeren. Onze excuses voor het ontstane ongemak.

webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door burgbijlsma