Klacht: Gerede klachten.

op 16 september 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Dag, verblijf sinds 14/09 t/m 21 sept. In Smartline Crioula, Sal, Kaapverdie. Het hotel leek mooi op de site en ook nog 4 sterren. Bij aankomst bleek dat het te mooi was om waar te zijn. Hotel is een bouwval en hygiëne is ver te zoeken. Eten is een aanfluiting, vanmorgen brood van gisteren(keihard) + een medereiziger vond een insect in haar broodje. Diner is heel magertjes
..2 diners kip op het menu. Het restaurant is bij wijze van spreken een holle goedkope vreetschuur. Over de vriendelijkheid van het personeel maar niet te spreken! In de Pool drijven de kakkerlakken. Heb gisteren met de hostess gesproken met het verzoek mij om te boeken naar een ander hotel en eventueel bij te willen betalen. Helaas na telefonisch contact met andere hotels van Neckermann bleek dat alle hotels vol zaten.
Als alleen-reizende had ik mij verheugd op een weekje prettig verblijf maar het is tot nu toe een weekje vol ergernis. Ik hoop dat jullie iets aan mijn klachten doen….op z’n minst wil ik een gedeelte van de door mij betaalde reissom terug ontvangen.
Nog even vermeldingswaardig: dit is de 2e maal dat ik mijn neus stoot bij een reis van Neckermann.in een vorige reis heb ik mijn klachten na thuis komst kenbaar gemaakt, had bij de hostess van de reis gemoeten. Oké weet ik dat en heb gelijk de hostess aangesproken. Krijg dus weer 0 op mijn rekest!!!
Hoop dat het antwoord van Neckermann mij tot enige tevredenheid zal stemmen.
Bij voorbaat dank,
Christina C. Winkel

Ik wens op zijn minst een tegemoetkoming in de door mij betaAlde reiskosten!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 20 september 2016 om 14:22 geantwoord

Geachte mevrouw Winkel,

Inmiddels heeft de reisleiding voor een oplossing gezorgd met een upgrade naar een andere kamer.
Wij hopen, dat u alsnog een goed verblijf op Kaap Verdië heeft gehad en dat u desondanks weer wat vertrouwen in onze reisorganisatie heeft teruggekregen.
Met vriendelijke groet, Thomas Cook Team NL Customer Service Neckermann.

Alle klachten die gemeld zijn door Christina Catharina