Klacht: Geperste shag

op 07 mei 2016 over Brandaris in de categorie Tabaksbedrijf

Geachte heer/mevrouw,
Sinds een aantal weken wordt de brandaris shag geperst geleverd in 40 grams verpakking, ik maar ook veel andere brandaris rokers vinden dit geenszins een verbetering want je krijgt harde stukjes in je gedraaide shaggie wat niet fijn roken is en als je je sigaret afslaat valt vaak de hele brandende kop eraf. Verder sinds dat de shag geperst wordt is de hoeveelheid (puf) restant losse shag onder in het pakje verdubbelt.
Dit houdt in dat je steeds meer shag weg moet gooien want dit losse spul is niet te roken. Ik heb de laatste weken de losse shag van 4 pakjes bij elkaar gedaan dat kwam uit op 43 gram. ruim 1 pakje shag.

Ik hoop dat jullie stoppen met het persen van de shag en dat de hoeveelheid losse shag minder wordt het is toch al duur zat en als je dan 20% van elk pakje weg kan gooien wordt je toch knap chagrijnig van.
Misschien een geste van jullie zijde door een paar pakjes shag gratis te geven.

Groeten,
J.E. van Pelt

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brandaris

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brandaris nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door badeend50