Klacht: Gepauzeerd, toch geleverd

op 19 mei 2020 over HelloFresh in de categorie Vervoersbedrijven

Dag allen, ook ik heb 1 proef box besteld met korting en erna maximaal het account gepauzeerd. Zojuist is een box geleverd, ik ben zeer verrast! De klantenservice begrijpt mij niet goed en op de app wordt gereageerd met: ‘er is onlangs een box geleverd’.. uhhm ja.. een paar weken geleden en er is gepauzeerd. Zeer vervelend dat weer dit. Als ze een klant willen verliezen moeten ze vooral dit doen

Ongedaan making gelijk

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door HelloFresh in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat HelloFresh een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HelloFresh

Heeft op 28 mei 2020 om 15:55 geantwoord

Beste Larissa,

Als je een box bij ons bestelt, sluit je een flexibel lidmaatschap af waarbij we wekelijks een box voor je inplannen. Jij kunt dan zelf wijzigingen doorgeven voor de box, zoals je maaltijdkeuze of bijvoorbeeld het pauzeren van je box (een week overslaan). De pauzeringen die je hebt gedaan gelden dus alleen voor de weken die je hebt gepauzeerd, daarna plannen we weer boxen voor je in. Tenzij je daar natuurlijk wijzigingen voor doorgeeft voor de deadline. Als je niet wil dat we weer een box voor je inplannen, kun je het lidmaatschap opzegging. Ik zie dat dit inmiddels is gebeurd.

Groeten,
Sharon