Klacht: Gepakt door zorgtoeslag.nl

op 12 juli 2012 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Deze nepsite heeft mij ook al gepakt. Ik kom na 6 jaar in dienst gezeten te hebben, weer terug in de burgermaatschappij, en moest opnieuw een ziektekostenverzekering aanvragen. Omdat ik ben gaan studeren in het afgelopen jaar, meende ik (overigens terecht), dat ik zorgtoeslag zou krijgen. Viavia kwam ik op zorgtoeslag.nl terecht, waarbij ik braaf al mijn gegevens invulde, en af zou wachten tot ik bericht zou krijgen wanneer mijn zorgtoeslag in zou gaan.

Nu blijkt, dat iemand anders mijn zorgtoeslag betaald krijgt (via DigiD achter gekomen), waardoor ik dus al maanden geld misloop. Schandalig dat dit soort praktijken nog steeds ongestraft gepleegd kunnen worden!!

Ik ben tevreden wanneer dit "bedrijf" opgeheven wordt, en alle mensen die hierdoor gepakt zijn, hun geld terug hebben. Nietsvermoedende mensen, veelal jongeren zoals ik zelf, lopen elke maand tientallen euro's mis door dit criminele gedrag.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 31 augustus 2012 om 15:39 geantwoord

Geachte heer/mevrouw, u stelt dat wij de zorgtoeslag maandelijks zouden ontvangen op ons rekeningnummer. Als dit zou kloppen zou dit uiteraard zeer zorgelijk en onethisch zijn. Echter is dit volstrekt incorrect. Wij vragen de zorgtoeslag na controle aan als intermediair voor onze klanten. U krijgt vervolgens een bericht thuis van de belastingdienst waarin u het rekeningnummer moeten opgeven aan de belastingdienst. Wij hebben hier niets mee te maken. Wij kunnen ook geen rekeningnummers doorgeven aan de belastingdienst; deze mogelijkheid bestaat überhaupt niet.

Indien u nog vragen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen via ons telefoonnummer 085-8768798.

Zorgtoeslag.nl

Alle klachten die gemeld zijn door mgpjkool