Klacht: Genaaid

op 20 september 2017 over Tickets4U in de categorie Kaartenverkoop

Via Tickets4u.nl heb ik in 2013, op de dag dat het feest zou plaatsvinden, een kaartje geprobeerd te bestellen. Toen ik in het bestelproces zat op de website, ben ik uiteindelijk niet overgegaan tot betaling (ik vond het te mooi om waar te zijn en las op het internet allerlei klachten over het bedrijf). Bij elk willekeurige website vervalt dan gewoon hetgeen dat in je \’winkelmand\’ zit. Dat is namelijk een reservering. Niet bij tickets4u.
Op het moment dat ik besloot om van mijn bestelling af te zien, was ik verplicht 75% annuleringskosten te betalen, terwijl hier nergens voor gewaarschuwd werd van tevoren. Je klikt op de kaartjes en als je op \’bestellen\’ klikt ben je direct verbonden aan kosten. Toen ik weigerde deze kosten te betalen is 2 maanden geleden een rechtszaak door Tickets4u tegen mij aangespannen. Deze heb ik helaas verloren, waardoor ik bizar veel geld kwijt ben.

Als het bedrijf stopt met haar werkzaamheden. Het zijn fraudeurs die tussen de mazen van de wet opereren en talloze personen duperen (op verschillende manieren). Het bedrijf is al eens in opspraak gekomen in tv programma\'s. Het feit dat een mens in staat is op zo\'n manier geld te verdienen en aan het eind van de dag zichzelf nog in de spiegel durft aan te kijken is gevaarlijk.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tickets4U

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tickets4U nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door P Coenen