Klacht: gemiste krant

op 28 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 september 2016 om 09:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw/meneer Otter,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft twee dagen geen krant te hebben ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben contact opgenomen met u bezorgdienst om ervoor te zorgen dat de krant in het vervolg weer goed bezorgd wordt. Ter compensatie verschuiven wij de betaaldatum met twee dagen. Hierdoor betaalt u de gemiste krant niet.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,
MvS-De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Temb0graaf