Klacht: Kerstboomverzamelplaats in februari!

[email protected] op 04 februari 2020 over gemeente - Utrecht in de categorie Gemeente

Ik woon op het Lepelenburg en vanwege mijn gezondheid ben ik afhankelijk van het uitzicht. Dat wordt nu al meer dan een maand ontzettend belemmerd door die grote vuile verzamelplaats voor kerstbomen, met een groot geel zeil, waar ik meteen opkijk. En het ergste is dat er al weken geen boom meer wordt bijgegooid, maar dat jullie de boel niet komen afbreken en opruimen, wat is dat voor slechte planning? Iedereen wordt geacht de stad met elkaar opgeruimd te houden. Nou, dit is dan een mooi voorbeeldgedrag!
Dus mijn klacht is:
1. Een kerstboomplek onder een raam, terwijl er voldoende ruime is in de buurt die geen of minder vervuilend uitzicht geeft. Graag volgend jaar een andere plek!
2 Verschrikkelijk dat jullie de plek na 2 weken niet afbreken en opruimen! Dit is toch belachelijk dat ik op 4 febr. hierover nog aan jullie moet schrijven.
Dus graag iets DOEN!
Vriendelijke groet,
Els Geurten
Lepelenburg 11
[email protected]
030 2724058

Als de boel zo snel mogelijk wordt weggehaald en opgeruimd.
Volgend jaar een andere verzamelplaats bedacht wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over gemeente - Utrecht

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over gemeente - Utrecht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]