Klacht: Verstopping riool, zowel op De Meeten 62 en 64.

op 29 oktober 2017 over Gemeente Roosendaal in de categorie Gemeente

De laatste jaren steeds meer stank overlast en verstoppingen in ons riool. Ook grondig na laten kijken door riool deskundigen. Vorig jaar oktober zelfs een zwanenhals laten plaatsen in de rioolafvoer. Onze buren op nr. 62 hebben de laatste weken veel stankoverlast. Hebben er ook verschillende deskundigen bij gehad. Met een camera is er ontdekt dat er een wortel dwars door de rioolbuis zit (onder het kantoorpand). Ook komt de bestrating omhoog. Bij onze gezamenlijke oprit, wat van de gemeente is, is er voor een aantal maanden geleden de bestrating deels er uit geweest, hebben wat oppervlakkige wortels weggehaald, later de bestrating weer zo goed als mogelijk hersteld. Bestrating komt weer omhoog.
Wij komen nl met de rioolafvoer samen naar de gemeenteriool.
De bomen op De Meeten veroorzaken deze klachten. Ik hoop dat er snel een oplossing komt. Zowel voor nr 62 als 64.
De bomen baart ons grote zorgen, zeker voor de onkosten die gaan komen voor de gemeente.
Hr.J. Coppens/Mevr. M. Egging

Wanneer er zo spoedig mogelijk actie wordt ondernomen. Zeker nu de wintermaanden aanbreken.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gemeente Roosendaal over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door m.egging@ziggo.nl